PRODUKTY / STS Olbramovice / Krmné a nastielacie vozy KAMZÍK / Kamzík
Kamzík
- robustná konštrukcia nosného rámu
- bezporuchová prevádzku aj v najťažších podmienkach
- reťaze všetkých pohonov majú samočinné pružinové napínanie
- článkové reťaze podlahového dopravníka sa samočinne napínajú
- rozdružovacie valce s novou geometriou rezacích nožov podstatne zlepší odfrézovanie hmoty s nižšou energetickou náročnosťou
- rozdružovanie okrúhlych aj hranatých balíkov
- úprava oje pre upínanie do spodného alebo horného závesu traktora
- namiesto predného čela možné namontovať adaptér pre dávkovanie jadrových krmív
- posun pozdĺžneho dopravníka dopredu a reverz možno prepínať za chodu i kľudu stroja
KAMZÍK nadväzuje na typovú radu kŕmnych vozov ZP - 005, oproti ktorým má rad technických vylepšení, ktoré vyplynuli z požiadaviek praxe. Cieľom týchto úprav bolo maximálne zjednodušenie obsluhy a veľmi nízke nároky na údržbu, s ohľadom na prevádzkyschopnosť a dlhú životnosť stroja.
Prednosti vozu
- robustná konštrukcia nosného rámu
- bezporuchová prevádzku aj v najťažších podmienkach
- reťaze všetkých pohonov majú samočinné pružinové napínanie
- článkové reťaze podlahového dopravníka sa samočinne napínajú
- rozdružovacie valce s novou geometriou rezacích nožov podstatne zlepší odfrézovanie hmoty s nižšou energetickou náročnosťou
- rozdružovanie okrúhlych aj hranatých balíkov
- úprava oje pre upínanie do spodného alebo horného závesu traktora
- namiesto predného čela možné namontovať adaptér pre dávkovanie jadrových krmív
- posun pozdĺžneho dopravníka dopredu a reverz možno prepínať za chodu i kľudu stroja
Kŕmne návesy môžu byť ďalej upravené
- Pozdĺžny posuv hydropohonom s plynulou reguláciou posuvu
- Priečny dopravník s hydropohonom a vykladaním vľavo i vpravo
- Vykladanie možno umiestniť do zadnej časti vozidla
- Sklopný priečny dopravník pre služba na šírku vozidla
- Nastielacia verzia s vykladaním vzadu bez priečneho dopravníka
- Bočnice zo zdvojeného zosilneného plechu
- Predĺženie korby o 1,2m u nastielacej úpravy u vozidiel s užitočnou hmotnosťou 3t
Typ | Jedn. | MEGA | TANDEM | MAXI | STANDARD | MINI |
Najväčšia technicky prípustná hmotnosť | kg | 12000 | 8320 | 7000 | 5165 | 4860 |
Prevádzková hmotnosť | kg | 4070 | 3330 | 2990 | 2165 | 1860 |
Hmotnosť na náprave - prázdny | kg | 3230 | 2540 | 2390 | 1695 | 1440 |
Hmotnosť na náprave - plný | kg | 11230 | 7550 | 6050 | 5000 | 4300 |
Hmotnosť na oku - prázdny | kg | 840 | 790 | 600 | 470 | 420 |
Hmotnosť na oku - plný | kg | 770 | 1000 | 1150 | 1000 | 980 |
Svetlá výška | mm | 385 | 350 | 360 | 193 | 220 |
Výška | mm | 2760 | 2590-2910 | 2570-2890 | 2400-2720 | 2355-2665 |
Šírka | mm | 2600 | 2300 | 2300 | 2100 | 1785 |
Dĺžka | mm | 8300 | 7280 | 7280 | 6100 | 6100 |
Objem korby | m3 | 17 | 12 | 12 | 8 | 6,5 |
Rozchod kolies | mm | 1850 | 1600 | 1600 | 1450 | 1150 |
Prejezdnosť nápravy | mm | 2250 | 1910 | 1980 | 1790 | 1420 |
Rozmer disku | 13,00x17 | 11x18 | 11,75x22,5 | 11x18 | 9,00x15,3 | |
Rozmer pneu | 15,0/55-17 18PR | 12,5/80-18 12PR | 385/65 R22,5W | 13/65-18 16PR | 10,0/75-15,3 18PR | |
Hustenie pneu | kPa | 650 | 310 | 550 | 430 | 600 |
Maximálna povolená rýchlosť | km/hod | 40 | 25 | 25 | 25 | 25 |
Svahová dostupnosť | ° | 10 | 10 | 10 | 10 | 9 |
Napätie el. inštalácie | V | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 |
Prevádzková brzda - vzduchotlaká | kPa | 850 | 600 | 600 | 600 | 600 |
Parkovacia brzda | 2 kola | 2 kola | obě kola | obě kola | obě kola | |
Max. ot. pohon. hriadeľa | ot/min | 540 | 540 | 540 | 540 | 540 |
Max. príkon pri vyprázdňovaní | kW | 40 | 31 | 31 | 31 | 31 |