Motor: |
SISU Common Rail, stupeň IIIB/Tier4i, SCR technika s AdBlue®, 6- válcový dieselový motor, 220 k (164 kW), Transport Power Boost na 270 k pri 5. + 6. rýchlostným stupňom, zdvihový objem 7,4 l, výfuk na pravom stĺpiku kabíny, SCR technika pod kapotou motora, objem palivovej nádrže 400 l, AdBlue nádrž na 57 l, max. točivý moment 960 Nm. |
Prevodovka: |
JCB P-TRONIC, POWERSHIFT – 24 rýchlostí dopredu/9 rýchlostí dozadu (6- násobné radenie pod zaťažením, 4 skupiny)3 prevádzkové režimy – Autoshift, Powershift a DrivePowershuttle – mechanické radenie dopredu a dozaduXTRA drive – pomocou zošlapnutia brzdového pedálu zastavenie a následný rozjazd |
Odpruženie: |
Predná náprava – mechanicky pomocou špirál a tlmičov, zadná náprava hydropneumaticky, pomocou hydraulických valcov so vzduchovými tlmičmi vrátane vyrovnávania polohy. |
Vývodový hrídeľ: |
Nezávislý vývod. hriadeľ vpredu a vzadu (vpredu na želanie) – elektrohydraulické zapínanieOtáčky - varianta 1: (540/1000) 540 ot./min. pri otáčkach motora 1929 N/min, 1000/min pri otáčkach motoru 1997 N/min.Otáčky - varianta 2: (540 Eco/1000) 540 ot./min. pri otáčkach motora 1570 N/min, 1000/min prři otáčkach motora 1997 N/min.Preraďovanie v kabíne, vypínanie vývod. hriadeľa na zadných blatníkoch |
Hydraulika: |
Elektrohydraulický regulačný systém EHR (BOSCH). Zvedacia sila 8000 daN, Walterscheid rýchlospojky na zadných tiahlach kat. III, stabilizácia dolných tiahel, objem oleja v hydr. nádrži – 120 l, neustále chladenie oleja, výkon hydr. čerpadla – 132 l/min. pri tlaku 210 bar, pravítko do zadných ramien, 3. bod s koncovkou. |
Hydraulické okruhy: |
4 dvojčinné hydraulické okruhy s plávajúcou polohou. Elektrohydraulické ovládanie, možnosť regulácie času a prietoku oleja pri všetkých 4 okruhoch . beztlaký spätný okruh vzadu. |
Nápravy: |
Elektrohydr. zapínanie pohonu na všetky 4 kolesá, elektrohydraulické zapínanie uzávierky diferenciálu so 100 % účinnosťou na oboch nápravách. Možné aické zapínanie na základe uhla natočenia predných kolies (nastaviteľný stupeň). |
Riadenie: |
Plne hydraulické servoriadenie, výškovo a polohovo nastaviteľný volant. |
Brzdy: |
ABS - brzdový systém, zvonka umiestnené kotúčové brzdy na všetkých 4 kolesách s 2 brzdovýmistrmeňmi. Mechanická ručná brzda so vzduchovým mechanickým valcom. Jedno + dvojokruhové vzduchové brzdy pre príves vrátane vysúšača vzduchu. ABS zástrčka pre príves. |
Armaturná doska: |
EMS digitálny infocenter, dotykový monitor. |
Kabína: |
Dvoje dvere, okolné sklá s tepelnou izoláciou, 6 prac. svetlometov vpredu, 4 prac. svetlomety vzadu. Vnútorné osvetlenie hore, veľké teleskopické vonkajšie zrkadlá, výklopné zadné okno so stieračom a ostrekovačom, klimatizácia, rádio, MP3 konektor, vzduchom odpružená sedačka GRAMMER s pozdĺžnym odpružením, 15° vpravo a vľavo natáčanie, sedačka spolujazdca, elektrická objímka12 V. Držiak na fľašu. Skrinka na náradieí, magnetický maják. |
Záves: |
Automatický záves Rockinger s čapom o priemere 38 mm, výškovo prestaviteľný s diaľkovým ovládaním. Použitie nad alebo pod vývodovým hriadeľom. |
Pneumatiky: |
540/65 R 34 Trelleborg vpredu, 600/70 R 30 Trelleborg vzadu |