PRODUKTY / CLAAS / CLAAS TRAKTORY / AXION 850-810

AXION 850-810

Prevodovka a zadná náprava vyvinuté pre vysokú účinnosť.
Motory s :
– variabilným plniacim turbodúchadlom
– chladeným spätným vedením spalín
– hlavami valcov sa 4 ventilmi
– systémom vstrekovania Common Rail
– regulačným ventilátorom s viskóznou spojkou
– elektronicky regulovaným vstrekovaním
• Malá hmotnosť na jednotku výkonu od 33 kg/k,
(45 kg/kW).
• Pneumatiky zadných kolies o priemere až 2,05 m pre
dobrý prenos ťahovej sily.
• Elektronický systém riadenia motor-prevodovka.
• CLAAS POWER MANAGEMENT (CPM) s postupným
uvoľňovaním prídavného výkonu motora (810/820/840/850).
• Pojazdová rýchlosť 40 km/h nebo 50 km/h pri
znížených otáčkach.

Popis
Technické parametre
Video
Príslušenstvo

 Svetový výrobca žacej techniky pozná CLAAS ako málokto, aké pravidlá v poľnohospodárstve rozhodujú.

 

  1. Najvyššia miera komfortu
  2. mimoriadna mnohostrannosť použitia
  3. premyslené technológie
  4. v neposlednej rade veľká hospodárnosť.

 

To sú určujúce činitele, s ktorými je nutné počítať.

Pre všetky tieto oblasti stanovil CLAAS v minulosti už niekoľkokrát nové merítka a definoval nové pravidlá.

Tak to má zostať aj v budúcnosti. Najlepším príkladom je nový AXION. Traktor s prekvapujúcimi výkonovými vlastnosťami. Na objednávku tiež s CMATIC, novou variantou prevodovky s plynulým radením, ktorá presvedčuje úplne nadštandardným komfortom.

 

Mnoho koní pod kapotou a 30 koní v rezerve.

 

 

 

Špičkové typy traktorov AXION 810, 820, 840 a AXION 850 sú vybavené inovovaným systémom CLAAS POWER MANAGEMENT. V závislosti na požadovanom ťahovom výkone, výkone vývodového hriadeľa alebo odberu hydraulického výkonu je postupne uvoľňované až 30k výkonu motora.

Navýšenie výkonu motora prebieha na základe merania otáčok motora, krútiaceho momentu motora, pojazdovej rýchlosti a polohe akcelerátoru v šiestich krokoch s maximálnym navýšením až 30 k. Kľúčové je práve uvoľnenie vyššieho výkonu pri ťažkých ťahových prácach, kedy sa dokonale využije výborný pomer výkonu motora (od 45 kg/kW) a okamžitej hmotnosti traktora k dosiahnutiu vyššej výkonnosti pri súčasnom znížení spotreby paliva.

 

Pre variantu HEXASHIFT:

 

  • Je zaradený prevodový stupeň v rýchlostnej skupine C nebo D (C1 = 8 km/h pri otáčkach 1900 min-1).
  • Pri odbere hydraulického výkonu.
  • Pri odbere výkonu vývodovým hrideľom.

 

Pre variantu CMATIC:

 

  • Pojazdová rýchlosť nad 15 km/h.
  • Pri odbere hydraulického výkonu.
  • Pri odbere výkonu vývodovým hriadeľom.

 

 

Riadiaca jednotka motora dokáže uvolňovať výkon motora postupne podľa záťaže

Prídavný výkon Boost je pritom uvolňovaný pomocou CPM v šiestich krokoch. Tak nieje nikdy uvolnené viacej výkonu, než je skutočne treba.

  • Splňuje normu TIER 3 pre spaliny.
  • 4-ventilové hlavy valcov.
  • Chladenie plniaceho vzduchu.
  • Až 43% nárast točivého momentu.
  • Moderná technológia CPM Boost.
  • Až 13 k navýšenie výkonu.
  • Elektronická regulácia.
  • Interval výmeny oleja 500 hodín.

 

1) Plniace turbodúchadlo s variabilnou geometriou (VGT)
Pre zaistenie vysokého točivého momentu aj pri nízkych otáčkach sú lopatky turbíny prestaviteľné v závislosti na otáčkach a zaťažení. Žiadna "spozdená reakcia turbodúchadla" už nieje pozorovateľná.

 

2) Chladené spätné vedenie spalín 
Spätné vedenie časti prúdu spalín významne znižuje emisie škodlivín a motor dosahuje nižšie merné spotreby paliva než u predchádzajúcej emisnej normy TIER II.

3) Systém vstrekovania Common Rail znamená lepšie reakcie, nižšiu spotrebu paliva a presnejšie prispôsobenie motora každému stavu prevádzky.

 

4) 4 ventily na valec

 

5) CLAAS POWER MANAGEMENT - CPM

 


 

Najjemnejšia podpora prvotriednou technikou. Lebo HEXASHIFT a DRIVESTICK Vám umožní radiť 6 prevodových stupňov pod zaťažením a 4 aizované rýchlostné skupiny neuveriteľne ľahko, len špičkami prstov. Alebo aicky s aikou radeniaHEXACTIV.

 

 

 

  • Radenie rýchlostných skupín už bez spojky.
  •  Priaznivé rozdelenie prevodových stupňov v hlavnom pracovnom rozsahu.
  •  Plne aizované radenie s aikou radenia HEXACTIV.
  •  Veľká miera účinnosti na poly aj na pozemných komunikáciách pre nízku spotrebu paliva.
  •  Volitelne plazivé prevodové stupne pre pojazdové rýchlosti do 400m/h.
  •  Komfortné možnosti nastavenia s ovládacím panelom CEBIS alebo CIS.
  •  Mimoriadny komfort obsluhy s DRIVESTICK.
  •  Riadenie činnosti motora a prevodovky pre jemný priebeh radenia rýchlostných skupín a prevodových stupňov Powershift.

 

40 km/h alebo 50 km/h ? v hlavnom pracovnom rozsahu je odstupňovanie pojazdových rýchlostí zanedbateľné.

 

Odstupňovanie pojazdových rýchlostí zostáva v dolných skupinách A až C približne rovnaké. Tak máte na poly vždy v hlavnom pracovnom rozsahu k dispozícii dostatok prevodových stupňov.

Takmer všetko v zelenom rozsahu! 80 % všetkých poľnohospodárskych prác môže byť prevedené bez zmeny rýchlostnej skupiny.

 

Atraktívne novinky HEXASHIFT v traktore AXION.

 

1. Rozjazdový prevodový stupeň možno individuálne nastaviť na ovládacom panele CEBIS alebo CIS.

2. Plynulé prestavenie časových bodov radenia pre aický systém radenia v novom CEBIS alebo CIS.

3. Modulácia radenia zmeny smeru jazdy REVERSHIFT môže byť zmenená v nabídke CEBIS alebo CIS.

4. Volne programovateľný prevodový stupeň pre manévrovanie na súvrati aktivujete stisknutím DRIVESTICK.

 

1. Manuálne radenie

Režim:

  • Stlačenie spínača so symbolom pluhu (režim pre prácu na poly).
  • Spínač HEXACTIV nieje stlačený.
  • Radenie
  • Radenie rýchlostných skupín stlačením DRIVESTICK.
  • Radenie prevodových stupňov (1-6) pod zaťažením len dotykom DRIVESTICK.

 

2. Prevodové stupne radené pod zaťažením aicky, rýchlostné skupiny manuálne

Režim:

  • Stlačený spínač so symbolom pluhu (režim pre prácu na poly).
  • Tlačítko HEXACTIV je stlačené.
  • Radenie
  • Radenie rýchlostných skupín (A-D) stlačením DRIVESTICK.
  • Radenie prevodových stupňov pod zaťažením aicky.

 

3. Radenie prevodových stupňov pod zaťažením a rýchlostných skupín aicky

Režim:

  • Spínač so symbolom pluhu nieje stlačený (režim pre jazdu na pozemných komunikáciách).
  • Tlačítko HEXACTIV je stlačené. Radenie rýchlostných skupín aicky.
  • Radenie prevodových stupňov pod zaťažením aicky.
  • Manuálny zásah pre radenie s DRIVESTICK je kedykoľvek možný aj v aickom režime.

 

 

 

Presný na poly, hospodárny na pozemnej komunikácii a stále ten najvyšší jazdný komfort.

 

 

 

Prevodovka CMATIC s plynulým radením prevodových stupňov umožňuje úplne ojedinelý jazdný komfort. Jedným zošlapnutím pedálu dodávky paliva dosiahnete pojazdovej rýchlosti. Otáčky motora a prevodový pomer sa aicky prispôsobí, aby AXION mohol pri minimálnej spotrebě paliva odovzdávať čo najvyšší výkon.

 

Prednosti prevodovky CLAAS CMATIC:

 

  • Plne aické riadenie motora/prevodovky.
  • Prevodový pomer je aicky volený tak, aby spotreba paliva bola čo najnižšia.
  • Veľká účinnosť prevodovky, pretože hydrostaticky je prenášaná len malá časť sily.
  • Aktívna regulácia kľudového stavu je veľmi komfortná,pretože AXION sa i vo svahu zastaví bez použitia brzdy.
  • Minimálna rýchlosť 50 m/h pri menovitých otáčkach pre najnižšie pojazdové rýchlosti.
  • Komfortné nastavenie prevodovky pomocou CEBIS.
  • Vysoká úroveň jazdného komfortu vďaka aktivácii DRIVESTICK.
  • Stále vhodne prispôsobená pojazdová rýchlosť.

 

Prevodovka CMATIC s plynulým radením prevodových stupňov umožňuje vždy tú najvhodnejšiu pojazdovú rýchlosť, bez ohľadu na práve vykonávanú prácu.

 

 

Plynulé radenie prevodových stupňov s prispôsobením každej pracovnej situácii.

1. Režim AUTOMOTIV

  • Zrýchlenie pomocou pedálu dodávky paliva.
  • Automatické riadenie motora/prevodovky pre malú spotrebu paliva.
  • Spätné posunutie DRIVESTICK pre využitie brzdného účinku motoru na svahu.
  • Správny režim pre všetky účely prepravy.

2. Režim DRIVESTICK

  • Zrýchlenie/zpomalenie pomocou DRIVESTICK.
  • Automatické riadenie motora/prevodovky pre malú spotrebu paliva.
  • Správny režim pre nastavenie presnej rýchlosti.

3. Režim Manuálny

  •  Regulácie otáčok motora: Pedálom alebo ručným ovládačom dodávky paliva.
  •  Prevodový pomer: DRIVESTICK.
  •  Vodič môže prevodový pomer prestaviť nezávisle na otáčkach motora.

Aktivácia tempomatu pomocou DRIVESTICK.

Voľba rýchlostného rozsahu na viac funkčnej lakťovej opierke

 

Krátka celková dĺžka pre:

  •  dobrú obratnosť,
  •  krátku dĺžku súpravy na pozemnej komunikácii,
  •  dobrý rozhľad,
  •  dobré vedenie čelne pripojeného náradia.

Veľký rázvor náprav pre:

  • vysokú mieru jazdného komfortu,
  • stabilnú jazdu v priamej línii,
  • väčšiu ťahovú silu vďaka lepšiemu rozloženiu hmotnosti,
  • priaznivú a bezpečnú situáciu na pozemnej komunikácii,
  • väčšiu zdvíhaciu silu vďaka lepšiemu rozloženiu hmotnosti.

 

Až 260k úžitného motora výkonu:

  • Pri rýchlosti pre spracovanie pôdy od 8km/h.
  • Pri výseve  náročná práca vývodového hriadeľa.
  • Pri prepravných pracach.
  • Pri lisovaní.

 

  • Pre nízku spotrebu paliva pri ľahších prácach.
  • Pre malý merný tlak na pôdu pri kultivačných prácach.
  • Pre dynamiku pri preprave na pozemných komunikáciách:
  • Výkonové zaťaženie môže byť zvýšené prídavnou záťažou, keď je požadovaná väčšia ťahová sila.
  • Pre veľké užitočné zaťaženie.
  • Rozloženie hmotnosti vpredu/vzadu 48%/52%.

 

Využite možnosti ťahovej sily ukryté v novom AXION:

  • Pneumatiky zadných kolies o priemere až 2,05 m.
  • Závažie o hmotnosti až 700 kg na jedno zadné koleso.
  • Vysoká účinnosť podvozku na základe optimalizácie prevodovky a zadnej nápravy.
  • Priaznivé rozloženie hmotnosti vďaka veľkému rázvoru kolies.
  • Čelná záťaž až 1,5t z výroby.

 

Zvýšte hospodárnosť kultivačných prác a prepravy na pozemných komunikáciách:

  • Maximálna pojazdová rýchlosť 50 km/h ako voliteľné vybavenie (nieje k dispozícii v niektorých zemiach).
  • Vysoká účinnosť prevodovky.
  • Priaznivé hodnoty spotreby paliva aj v rozsahu malého zaťaženia.
  • Veľká miera jazdného komfortu. Znížené otáčky pri pojazdovej rýchlosti 40km/h a 50km/h.
  • Hmotnosť na jednotku výkonu od 33kg/k (45kg/kW).

Traktor nemôže nikdy vyvinúť viacej ťahovej sily, než sám váži. Pri ťahových prácach si môže AXION vďaka prídavnému závažiu dovoliť ešte oveľa viac.

Dôvod:
V dôsledku trecieho spojenia medzi pneumatikou a povrchom terénu môže do ťahovej sily prejsť jen určitá časť vlastnej hmotnosti traktora. Čím väčšia je hmotnosť traktora, tým viacej ťahovej sily môže byť vyvinuté.

 

 

 

Pri vývoji traktora AXION sa už od začiatku počítalo s úplne integrovaným čelným zdvíhacím závesom o zdvíhacej sile až 5,4t a s čelným vývodovým hriadeľom. Táto varianta vybavenia sa preto dodáva už z výroby a na rozdiel od obvyklých riešení postupného do vybavenia sa vyznačuje mnohými prednosťami.

 

 

Výhody integrovaného čelného zdvíhacieho závesu:

  • Dokonalé vedenie sily v traktora.
  • Veľká zdvíhacia sila.
  • Vstavané hydraulické a elektrické prípojky.
  • 2 voliteľné varianty zdvíhacej sily (3,3t a 5,4t).
  • Vstavané externé ovládanie zdvíhacieho závesu.
  • Voliteľná polohová regulácia.
  • Nieje nutné objednávať ďalšiu výbavu u predajcu.
  • Sériovo s tlmením vibrácií.

Koncepcia ovládania zadnej hydraulickej sústavy vyvinutá špeciálne pre AXION je dôsledne orientovaná na požiadavky praxe:

  • Silová regulácia.
  • Polohová regulácia.
  • Regulácia preklzu (voliteľné vybavenie).
  • Jednoduché ovládanie.
  • Automatické zapínanie pohonu vývodového hriadeľa.

 

 

Hydraulická sústava traktora AXION.

  • Hydraulická sústava Load-Sensing s prietokom 110 l/min alebo volitelne 150l/min pre účely s väčším množstvom dopravovaného oleja.
  • Až 4 mechanické alebo 5 elektronicky ovládaných rozvádzačov.
  • Na všetkých elektronicky ovládaných rozvádzačoch je možné pomocou CEBIS nastaviť čas a množstvo.
  • Externé ovládanie pre ovládacie prístroje na blatníkoch oboch zadných kolies.
  • Prípojky Load-Sensing na zadnej časti traktora voliteľne.
  • Ovládanie 2 ovládacích rozvádzačov pomocou ELECTROPILOT na viacfunkčnej lakťovej opierke.
  • Ovládanie až 3 elektronických ovládacích rozvádzačov pomocou viacfunkčnej lakťovej opierky.
  • Až 30 HP prídavného výkonu motora pri odbere hydraulického výkonu vďaka CLAAS POWER MANAGEMENT u AXION 810, 820, 840 a 850.

 

 

  • Hydraulická sústava Load-Sensing s prietokom 110 l/min alebo volitelne s 150 l/min pre účely s väčším množstvom dopravovaného oleja.
  • Až 4 mechanické alebo 5 elektronicky ovládaných rozvádzačov.
  • Na všetkých elektronicky ovládaných rozvádzačoch je možno pomocou CEBIS nastaviť čas a množstvo.
  • Externé ovládanie pre ovládacie prístroje na blatníkoch oboch zadných kolies.
  • Prípojky Load-Sensing na zadnej časti traktora voliteľne.
  • Ovládánie 2 ovládacích rozvádzačov pomocou ELECTROPILOT na viacefunkčnej lakťovej opierke.
  • Ovládanie až 3 elektronických ovládacích rozvádzačov pomocou viacefunkčnej lakťovej opierky.
  • Až 35 k prídavného výkonu motora pri odbere hydraulického výkonu vďaka CLAAS POWER MANAGEMENT u AXION 810, 820, 840 a 850.

 

 

 

Čelný a zadný vývodový hriadeľ.

  • Sériovo s otáčkami 540/1000 min-1.
  • Voliteľne 540/540 ECO + 1000 min-1.
  • Voliteľne vývodový hriadeľ závislý na pojazdovej rýchlosti.
  • Voliteľne čelný vývodový hriadeľ (1000 min-1).
  • Spínač externého ovládania čelného a zadného vývodového hriadeľa.
  • Moderný riadiaci systém aického zapínania a vypínania pohonu zadného vývodového hriadeľa.
  • Až 30 HP prídavného výkonu motora pri práci s vývodovým hriadeľom vďaka CLAAS POWER MANAGEMENT  u AXION 810, 820, 840 a 850.

 

 

Početné varianty závesného ústrojenstva.

  • Výkyvné tiahlo.
  • Pick-up-Hitch.
  • Štandardná ťažná hubica.
  • Automatická tažná hubica, 38mm a 32mm.
  • CUNA C a CUNA D2/3.
  • Výkyvné tiahlo s guľovou hlavou.
  • Záves s guľovou hlavou.

 

 

 

Aj keď niekdy prejedete cez konár alebo kameň: AXION zaistí, že to pre Vás nebude nepríjemný zážitok. Pretože je to v tejto výkonovej triede jediný traktor na trhu, ktorý je vybavený kabínou plne odpruženou v štyroch bodoch. To je však len jeden príklad v každom ohľade vzorná koncepcia odpruženia.

  • Sedadlo má pneumatické odpruženie a spevňuje Váš chrbát. Aj pri dlhšom sedení.
  • Odpružená predná náprava zachytáva otrasy z prednej časti.
  • Vibrácie čelného a zadného zdvíhacieho závesu sú tlmené.

 

Až 14 pracovných (z toho voliteľne 4 xenónové svetlomety) zaručujú dokonalé osvetlenie až do posledného kúta. Pre Váš stály úplný prehľad. Aj keď sa zotmie. Naviac sa môžete rýchlo a individuálne rozhodnúť, ktoré miesta majú byť osvetlené. Vďaka novému svetelnému terminálu s intuitívnym ovládaním.

 

Vďaka priaznivému usporiadaniu nástupných schodíkov a možnostiam pridržovania je výstup na AXION bezpečný a pohodlný.

Prednosti komfortu AXION.

  • Dlhšie pracovné dni v obdobiach pracovných špičiek.
  • Uvoľnený a motivovaný vodič.
  • Lepšia trakcia v dôsledku odpruženia prednej nápravy.
  • Vyššia pojazdová rýchlosť v dôsledku odpruženia kabíny.
  • Významné odľahčenie chrbta a svalov.
  • Dobrá produktivita práce tiež večer a v noci.
  • Vylúčenie chybného ovládania v dôsledku logického usporiadania ovládacích prvkov.

 

Nové paralelogramové vedenie je zárukou vyššej pojazdovej rýchlosti pri najväčšom nosnom zaťažení a súčasne zvýšenej ťahovej sile. Nevyhnutná údržba je obmedzená na 3 zhora prístupné tlakové maznice.

 

Odpruženie odlišuje kabínu rozhodujúcim spôsobom. Vertikálne a horizontálne vibrácie sú účinne zachytávané v 4bodoch. CLAAS výlučně ponúka tento systém odpruženia.Aby ste necítili nič, čo by kazilo Vaše potešenie z jazdy.

 

 

Možno ho ovládať intuitívne, umožňuje dokonalú kontrolu prevodovky HEXASHIFT, príp. CMATIC: DRIVESTICK. Tým patrí zložité a pohybovo náročné ovládanie prevodovky s konečnou platnosťou minulosti. K dokonalému radeniu a ovládaniu stačí len nepatrný dotyk prstov.

 

Bola celá novo vyvinutá, ponúka najlepšiu ergonómiu a je základným predpokladom uvolnenej a účinnej práce: Nová viacfunkčná lakťová opierka. Vznikla ako výsledok rozsiahlych analýz činností obsluhy v kabíne: často používané funkcie majú ovládanie na viacfunkčnej lakťovej opierke, menej často používané funkcie sú ovládané z pravej bočnej konzoly.

 

 

  • Oranžovým tlačítkom sa aktivuje Tempomat.
  • Režim DRIVESTICK: zrýchlenie a spomalenie sa prevádza zmenou otáčok motora a prevodového pomeru
  • Manuálny režim: Mení sa len prevodový pomer, ovládanie otáčok motora sa prevádza pedálom dodávky paliva.
  • Prednosti pre Vás:
  • Intuitívne ovládanie aj pri striedaní vodičov.
  • Pracujete bez záťaže a účinne.
  • Priebeh pohybov ovládate jednoduchými pohybmi ruky.
  • Dokonalé sústredenie na podstatné pracovné úlohy.
  • Uvoľnená poloha ruky aj počas dlhých pracovných dní.
  • Ľahký chod ovládacích prvkov.
  • Žiadny relatívny pohyb medzi trupom a lakťovou opierkou v dôsledku fixácie na sedadle.

 

 

 

informačný systém CIS od CLAAS Vás plynule informuje:

Ak je AXION vybavený mechanickým ovládaním ovládacích prvkov, je CEBIS nahradený informačným systémom CIS integrovaným do prístrojovej dosky.

Displej systému CIS ponúka v kompaktnom designe rovnakú kvalitu obsluhy ako ovládací panel CEBIS: Všetky nastavenia môžu byť pohodlne robené otočným tlačítkom a tlačítkom "ESC".

 

 

Systém CIS umožňuje nastavenie následujúcich funkcií:

  • Body radenia riadiacou aickou prevodovkou HEXACTIV.
  • Prevodový stupeň pre rozjazd prevodovky HEXACTIV.
  • Agresivitu reverzácie u prevodovky REVERSHIFT.
  • Nastavenie času a množstva elektronických ovládacích prístrojov na ELECTROPILOT (voliteľné vybavenie).
  • Funkcie palubného počítača, ako spracovaná plocha,spotreba paliva, plošný výkon.
  • Informácie o intervaloch údržby.

 

 

  • Vďaka stĺpiku A displeja a CIS sú všetky informácie prehľadné.
  • Nový stĺpik volantu riadenia s vratným zariadením spínača smerových svetiel.
  • Sériové vybavenie multifunkčnej lakťovej opierky a DRIVESTICK pre ovládanie prevodovky.
  • Až 4 mechanické ovládacie rozvádzače s plávajúcou polohou.
  • Jednoduchá obsluha aj v prípade striedania vodičov.

 

 

Použitím CEBIS našla prvotriedna technológia, ktorá sa už mnohokrát osvedčila pri strojoch LEXION a XERION, uplatnenie tiež v novom traktore AXION. Tento technicky vyspelý ovládací panel pre traktory umožňuje celkovú kontrolu všetkých funkcií stroja na veľkom, dobre čitateľnom displeji a jednoduché ovládanie jedným otočným tlačítkom. Logický, prehľadný a funkčný. Ako všetko v novom AXIONE.

 

CEBIS na pozemnej komunikácii.(1-6)

 

CEBIS pri polních pracích.(7-10)

 

 

1. Riadok pre ponuky.
2. Pojazdová rýchlosť a otáčky motora.
3. Informácie pre užívateľa.
4. Údaje o stave prevodovky a smeru jazdy.
5. Informácie o stave vozidla.
6. Palivomer a teplomer.
7. Rozšírené informácie o zaradenom prevode.
8. Prehľad pracovných parametrov.
9. Údaje o stave čelného a zadného zdvíhacieho závesu.
10. Údaje o nastavení ovládacích prístrojov.

 

Čím sa líši CEBIS od iných traktorových ovládacích panelov:

 

  • Len 2 ovládacie prvky: "otočné tlačítko" a "ESC".
  • Jasné grafické znázornenie a zrozumiteľná symbolika.
  • Rýchly prístup k podponukám prostredníctvom DIREKT ACCESS.
  • Sériovo inštalovaný monitor výkonov pre kontrolu plošného výkonu, spotreby paliva, dát výnosov.
  • Ľahko čitateľný farebný displej.
  • Zobrazenie v režime pozemnej komunikácie alebo poľnej práce.

 

 


  aktivuje funkciu    stlačte DIRECT ACCESS  priami vstup do nastavenia

 

Prednosti pre Vás:

 

  • Stály prehľad o všetkých dôležitých postupoch a stavoch.
  • Jednoduché a intuitívne ovládanie.
  • Nič nieje ponechané náhode, stále máte všetko pod kontrolou.
  • Možnosť lepšieho sústredenia na prácu, pretože CEBIS Vás aicky zbavuje záťaže.

 

 

Riadenie manévrovania na súvrati CSM Vás zbaví práce na súvrati. Náročné ovládacie postupy môžu byť zaznamenané a tlačítkom vyvolané. Zaznamenané sekvencie môžete zobraziť na ovládacom panely CEBIS a spracovať.

 

  • Zaznamenanie 2 sekvencí.
  • Aktivácia oboch sekvencií bočnými tlačítkami na viacfunkčnej lakťovej opierke.
  • Zobrazenie pracovných postupov na ovládacom panely CEBIS.
  • Dodatočné zmeny postupov CSM na ovládacom panely CEBIS.

Automatické ovládanie:

  • Zadného zdvíhacieho závesu, čelného zdvíhacieho závesu.
  • Až 5 časovo riadených ovládacích rozvádzačov.
  • Zadného a predného vývodového hriadeľa.
  • Prevodových stupňov a otáčok motora.
  • Pohonu prednej nápravy a uzáveru diferenciálu.
  • Odpruženie prednej nápravy.

 

 

Ovládací panel CEBIS traktora AXION slúži výhradne pre zobrazenie funkcií traktora. Pre ovládanie náradia spôsobilého pre ISOBUS spolu s AXION ponúka CLAAS systém COMMUNICATOR. Kabeláž ISOBUS pre jednoduché pripojenie náradia sa dodáva priamo z výroby.

 

Skracujeme doby údržby a predlžujeme jich intervaly.

 

 

 

Tiež pri údržbe nový AXION jednoznačne boduje. Jednodielna kapota motora umožňuje vykonávať rýchlejšie všetky dôležité úkony servisu a údržby, ľahší zásah a bezproblémovú výmenu. Tak môžete údržbové práce vykonať niekoľkými jednoduchými manuálnymi zásahmi.

  • Jednoduchá kontrola oleja.
  • Ľahšie doplňovanie.
  • Rýchlejšie vyčistenie filtračnej vložky vzduchového čističa,príp. jeho výmena.
  • Bezproblémové čistenie čističa vzduchu kabíny.
  • Dobrá prístupnosť k jednotlivým chladičom.

 

 

Nový AXION sa môže pochváliť zvlášť dlhými intervalmi údržby. To znamená. Môžete mnohokrát vychádzať k plneniu pracovných úloh a na údržbu je ešte mnoho času. A nemusíte robiť tiež žiadne uzly na vreckovke, aby ste nezabudli na termín údržby. Pretože CEBIS alebo CIS preberá kontrolu a včas Vás upozorní.

Prednosti pre Vás:

  • Máte prístup k najdôležitejším miestam údržby.
  • CEBIS alebo CIS Vás priebežne informuje o stave údržby.
  • Jednoduché údržbové práce môžete bez problémov urobiť sami.
  • Ďalšie intervaly znamenajú viacej času na vlastnú prácu.
  • Dlhé intervaly údržby tiež znamenajú: Nižšie náklady.

 

S GPS PILOT alebo EYE DRIVE môžete získať ďalšie peniaze.

Pokusy v rastlinnej výrobe dokazujú, že sa pri zväčšujúcom sa pracovnom zábere bez vybavenia systémom vedenia stôp dochádza takmer denne k nárastu presahov. To predstavuje 7% motorovej nafty, strojných nákladov, hnojiva a látok na ochranu rastlín, ktoré môžu byť pomocou moderného paralelného navádzania ušetrené.

 

Systémy riadenia CLAAS zbavujú vodiča záťaže. Predvídavo ho navádzajú požadovaným smerom, príp. aicky navádzajú traktor na optimálnu jazdnú dráhu. Nedochádza k omylom a vodič sa môže sústrediť na nastavenie stroja  to je významný činiteľ ovplyvňujúci pracovný výsledok.

 

 

CLAAS svojou systémovou ponukou vyvinul tak, že ju kedykoľvek môžete rozšířiť podľa potreby. To sa týka ako technológie terminálu, tak aj využitia všetkých súčasných korekčných signálov.

 

 

 

  • Presnosť cca 5-10 cm.
  • Dvoj frekvenčný DGPS.
  • Korekčný signál je zachytávaný satelitmi.
  • Mesačné alebo ročné licenčné náklady na referenčný signál.

 

 

  • Presnosť cca 2-3 cm.
  • Mobilný (dosah 3 km) alebo pevná referenčná stanica (dosah 20 km).
  • Žiadne licenčné náklady.
  • Max. presnosť riadenia.
  • Referenčný signál môže byť prípadne inštalovaný miestnym podnikateľom.
  • Pre rýchle strojové alebo mimopodnikové využitie.

 

 

  • Presnosť cca 5-10 cm.
  • Vlastná mobilná referenčná stanica.
  • Dosah 3-5 km.
  • Referenčný signál bez licencie.
  • Referenčná stanica môže byť súčasne využívaná niekoľkými strojmi.

  • 3-D kamera inštalovaná vpredu na traktore.
  • Presnosť do 5 cm.
  • Hydraulická sústava systému riadenia môže byť kombinovaná S GPS PILOT.
  • Traktor kopíruje: riadky rastlín, koľajové riadky, brázdy,riadky pokosu.
Technické dáta Jednotky AXION 850 AXION 840 AXION 830 AXION 820 AXION 810
Výrobca motora DPS DPS DPS DPS DPS
Zdvihový objem cm3 6788 6788 6788 6788 6788
Max. výkon (ISO TR14396) kW / k 175 / 238 157 / 213 157 / 213 145 /197 132 / 180
Menovité otáčky ot/min 2200 2200 2200 2200 2200
Prepravná rýchlosť km/h 40 40 40 40 40
Max. točivý moment Nm 1020 950 905 895 792
Palivová nádrž (HEXASHIFT/CMATIC) l 503 503 / 377 407 407 / 377 407 / 377
Interval výmeny oleja h 500 500 500 500 500
Výkon čerpadla pri menovitých otáčkach, štandardne (volitelne) l/min 110 ( 150 ) 110 ( 150 ) 110 ( 150 ) 110 ( 150 ) 110 ( 150 )
Max.pracovný tlak bar 200 200 200 200 200
Max. zdvíhacia sila kg 10 229 9 676 9 676 9 460 9 460
Max.zdvihová kapacita predného závesu t 3,3 / 5,4 3,3 / 5,4 3,3 / 5,4 3,3 / 5,4 3,3 / 5,4
Celková výška mm 3 203 3 203 3 203 3 153 3 153
Dĺžka (s čelným závažím a závesným zariadením ) mm 5 721 5 721 5 721 5 721 5 721
Svetlá výška zadnej nápravy mm 564 564 564 515 515
Svetlá výška prednej nápravy mm 587 587 587 568 568
Rázvor mm 2 985 2 985 2 985 2 985 2 985
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Instagram